Menu

مشاوره آنلاین رایگان

نوبت دهی و پذیرش

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)
02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

خدمات تخصصی ما

مشاوره ازدواج
مشاوره
 پیش از ازدواج

مشاوره خانواده
درمان اختلالات روانی و رفتاری
مشاوره تحصیلی وکنکور
مشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

خدمات ما در یک نگاه

مشاوره فردی
مشاوره
گروهی
ارزیابی هوش
روانشناس کودک
ارزیابی شخصیت
برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عموم
برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدین
همکاری با مدارس
همکاری با مهدکودک ها
انجام پروژه های تحقیقاتی

سوالات و پرسش های روانشناختی خود را بپرسید:

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

راهنمای مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و .... را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس [email protected] از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ - اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

مقالات روانشناسی و مشاوره

توصیه هایی به مردان در رابطه با زنان

توصیه هایی به مردان در رابطه با زنان

چگونه با همسرتان رابطه بهتری داشته باشید؟

موارد بسیاری زیادی می توانند در رابطه یک زن و شوهر و خوشبختی آنها دخیل باشدو برخی از آنها بستگی به شرایط فردی دارند. اما برخی از این موارد عام و جهانشمول هستند و رعایت کردن و توجه به آنها می توانند تا حد بسیار زیادی سبب افزایش عشق و محبت همسران نسبت به یکدیگر شوند.

مواردی که مطرح شده برای هر زنی می تواند اهمیت داشته باشد و قطعاً سبب افزایش رضایت از زندگی خواهد شد:


1. او را از عشق و محبت خود خاطر جمع کنید:
عشق شما به همسرتان هرچقدر هم زیاد و استوار باشد برای بقا و شادابی هر از چند گاهی نیاز به تجدید قوا و مراقبت دارد.
اکثر زنان بعد از سال های اول ازدواج و تقریبا همه زنانی که بچه دار شده اند هر از چند گاهی با این سؤال مواجه می شوند که آیا همسرش هنوز او را دوست دارد؟ در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب به مرور زمان رو به طلاق عاطفی خواهند آورد.
اصولا مردان تصور می کنند کار شبانه روز و تامین مایحتاج خانواده خود نشانه ای از عشق و علاقه آنان به خانواده است در حالیکه از نظر زنان این تنها نشانه مسئولیت پذیری آنان است نه عشق و علاقه
عشق یعنی در آغوش کشیدن ، بیان کلمات عاشقانه، تعریف و تمجید، رعایت حرمت و احترام

2. او را بشنوید:
زن به شنیده شدن احتیاج اساسی دارد. وقتی شگوه و گلایه می کند از شما پند و اندرز نمی خواهد، بلکه فقط نیاز دارد شنیده شود و مورد همدلی و درک قرار بگیرد و این نکته است که اغلب مردان رعایت نمی کنند و هر گونه انتقاد یا غرولند زن را سرآغاز بحث و مشاجره تلقی کرده و به جای گوش دادن به حرف های او شروع به سرزنش و ارائه راهکار می کنند.

3. ذهن زنان در هر لحظه در گذشته، حال و آینده زندگی می کند:
بر خلاف ذهن طبقه بندی شده مردان، در ذهن یک زن هیچ چیز به تنهایی بررسی نمی شود هر موضوع جدیدی همراه با پیشینه و جزئیات آن مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین یک موضوع بسیار کوچک می تواند ماند یک بمب او را منفجر کند. لازم است سرعت عمل خود را در تشخیص حالات روحی او بالاتر ببرید تا به طور حمایتگرانه تنش های او را کاهش دهید.

4. محاسن و زیبایی های او را تحسین کنید:
یک مرد عاقل و آگاه می توند کوچک ترین تغییر ظاهر همسرش را متوجه شود و در خصوص آن واکنش مثبت نشان دهد این تعریف و تمجید باید صادقانه و به دور از اغراق باشد و اگر هم مورد پسند شما نیست به طور مناسب مطرح شود، مثال: موهات رو رنگ کردی تنوع خوبیه ولی به نظر من موی مشکی بیشتر بهت میاد.

5. در پول در آوردن زیاده روی نکنید:
این تصور که هر چه توان خود را صرف پول در آوردن کنیم زندگی خانوادگی بهتری خواهیم داشت کاملا اشتباه است زیرا لازمه چنین موقعیتی کاهش زمان باهم بودن خواهد بود جالب است بدانید امنیت روانی برای یک زن بسیار مهمتر از امنیت اقتصادی است.

6. ارتباط جنسی در زنان بیشتر جنبه عاطفی دارد تا فیزیکی:
یک زن تا زمانی که از نظر روحی در وضعیت مناسب و مطلوبی قرار نگیرد تمایل به برقراری ارتباط جنسی نخواهد داشت.

7. تاریخ عادت ماهیانه همسرتان را یادداشت کنید:
زنان به دلیل تغییرات هورمونی مرتبط با سیکل قاعدگی از چند روز قبل دچار تغییرات و مشکلات روحی و جسمی متعددی می شوند که به آن ها تنش های قبل از قاعدگی (premenstrual tension) گفته می شود این تغییرات می تواند از 2 هفته قبل تا 4 روز بعد از قاعدگی وجود داشته باشند از جمله حالات روحی می توان به این موارد اشاره کرد: ضعف، خستگی،تحریک پذیری، تند مزاجی ، حملات گریه بی اختیاری، کاهش قدرت تمرکز،افزایش یا کاهش میل جنسی

مطلب قبلی در جلسه خواستگاری چه سؤالاتی بپرسیم؟ 21 حوزه مهم که باید در جلسه آشنایی از آن مطلع شویم.
مطلب بعدی عشق چیست؟
چاپ
45285 به این مطلب امتیاز دهید:
3.0

4 نظرات مطلب "توصیه هایی به مردان در رابطه با زنان"

ناشناس

سلام ممنونم از مطالب خوبتون.ولی من فکر میکنم که ما هیچ آموزشی در زمینه زندگی زناشویی ندیدیم باور کنید در اطرافیان ما و محیط کارم هیچ یک از آقایان موارد بالا رو نمیدونند بر عکس به هم دیگه سفارش می کنند که به خانمها رو ندید اونها اعتقاد دارند زن ها پر رو شدند پس چرا زن های نسل قدیم در اطاعت شوهراشون بودند و دم بر نمی اوردند خواهشم میکنم آموزش ها رو جدی بگیرید خانواده های ایرانی دارند داغون میشند زن های امروزی مثل نسل قدیم فکر نمی کنند ولی توسط مردها درک نمیشند.مخصوصا در مناطقی مثل آذربایجان که به شدت مردسالاری رواج داره.


صبا

لطفاً توصیه هایی به زنان هم در رابطه با مردان هم داشته باشید. به هر حال زنان هم باید نکات لازم را بیاموزند در خیلی از موارد خانم ها هستند که رابطه با همسرشان برخی اصول را رعایت نمی کنند.


سعید از بم

در زندگی مشترک به خاطر اشتراک اون هر دو زوج باید در خصوص ویژگی های طرف خود مطالعه و تحقیق کنند چرا که بهترین روش برای بهره عقلانی بردن از هم شناخت هم است شناخت روحیات عادات تفکرات ما برای یک ماشین سواری ساده کلی باید ایین نامه یاد بگیریم چطور زنگی با این همه پیچ و خم و مشکلات اجتماعی اقتصادی و غیر...نیاز به یادگیری و بلد بودن نمی خواد؟


مرکز مشاوره

مثال شما کاملاً درسته همانطور که افراد برای گرفتن گواهینامه رانندگی باید دوره هایی رو بگذرونن باید برای ازدواج و همسر داری هم همینطور باشه در برخی از کشورها از جمله استرالیا اگر افراد بخواهند عقدشون بر اساس موازین کلیسا باشه دختر و پسر باید از6 ما قبل از تاریخ عقدشون اعلام کنند و در این مدت 6 ماهه باید در یک سری کلاس های آموزشی شرکت کنند. در کشور ما این مدت 1.5 ساعت هست!!! با این حال توصیه ما به عنوان مرکز مشاوره فعال در این حوزه به افراد متقاضی ازدواج این است که حتی اگر با یکی از نزدیکان خود مثل پسر عمو یا دختر عمو خواستین ازدواج کنید حتماً به مشاور ازدواج و مشاور خانواده مراجعه کنید ویادتون باشه همسر و شوهر بودن یک رفتار غریزی نیست و حتماً مهارت هست و باید آموخته شود. بنابراین مشاوره ازدواج یک ضرورت است و باید حتماً باید آن را جدی گرفت همانطور که اغلب ما به هنگام گرفتن تصمیمات مهم مالی با افراد آگاه مشورت می کنیم در زمینه مهمترین تصمیم عاطفی زندگی و انتخاب همسر هم باید مشورت و مشاوره را فراموش نکنیم. مرکز مشاوره روان آوا با کارشناسان مجرب خود در این زمینه آماده خدمات رسانی به عزیزان می باشد.

دیدگاه خود را درج فرمایید

افزودن دیدگاه

x

مشاوره ازدواج

مشاوره تحصیلی

soap2day