Menu

نوبت دهی و پذیرش

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)
02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

خدمات تخصصی ما

مشاوره ازدواج
مشاوره
 پیش از ازدواج

مشاوره خانواده
درمان اختلالات روانی و رفتاری
مشاوره تحصیلی وکنکور
مشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

خدمات ما در یک نگاه

مشاوره فردی
مشاوره
گروهی
ارزیابی هوش
روانشناس کودک
ارزیابی شخصیت
برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عموم
برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدین
همکاری با مدارس
همکاری با مهدکودک ها
انجام پروژه های تحقیقاتی

مقالات خانواده درمانی

اشتباهات رایج در انتخاب همسر

اشتباهات رایج در انتخاب همسر

مشاوره ازدواج

نشانه های هشدار دهنده پيش از ازدواج

  • از اينكه در مورد زندگي گذشته اش اطلاعات زيادي بدهد، طفره می‌رود يا به بهانه هاي مختلف از زير بار پاسخ ها فرار مي كند و صحبت در مورد گذشته را بيهوده تلقي مي كند = ممكن است مساله ي جدي در گذشته او وجود دارد كه به دليل ترس از دست دادن شما از ابراز آن خودداري مي كند و اين پنهان كاري در نهايت آسيب جدي به رابطه آينده تان خواهد زد.

 

  •  در مورد خانواده اش اطلاعات زیادی به شما نمی دهد، زیاد خانواده اش را نمی بیند یا با آنها صحبت نمی‌کند = نسبت به اعضاي خانواده خود كينه توز است و ممكن است اين خشم سركوب شده را به شما فرافكني كند.

 

  • همچنان با نامزد یا همسر قبلی خود در تماس است مرتب با او صحبت می‌کند و به او تلفن می‌زند و شما را به او معرفی نمي كند= ممکن است هنوز دلمشغولی با این فرد داشته باشد و در نتیجه به او برگردد و شما نفر اصلی رابطه اش نباشید.

 

  • بیشتر از حد معمول با خانواده اش در ارتباط است با آنها زیاد صحبت می کند و تحت تأثیر حرفهای آنان است و به آنها اجازه می دهد در امور شخصی اش دخالت کنند و تحت امر آنان است = احتمال دارد حامی و پشتیبان شما نباشد و قادر نباشد در خانواده خودش برای شما جایگاه خاصی ایجاد کند.

 

  • بیش از حد مشروب می خورد یا مواد مخدر مصرف می کند و فقط در این مواقع سر کیف است و معاشرتی می شود و در غیر اینصورت فردی بداخلاق و کم صحبت است = ممکن است الکلی یا معتاد یا در معرض آن باشد ولی این موضوع را انکار کند.

 

  •  مرتباً عشق، محبت، توجه و هدایای مختلف به شما می دهد و این طور به نظر می‌آید که ۲۴ ساعته فقط به شما فکر می‌کند = احتمالا بسیار حسود و سلطه گر است و به دنبال کنترل شدید شماست و معتقد به آزادی فردی نیست.

 

  • لاس زدن های مکرر، چشم چرانی و نیاز شدید به جلب توجه دارد = این افراد احتمالا تنوع طلب و خیانت کار هستند و در کنار آن ها احساس امنیت و آرامش ندارید.

 

  • نسبت به نامزد یا همسر قبلی خود بسیار عصباني بوده و مدام او را به خاطر مشکلاتی که داشته مقصر می داند = چنین فردی مسئولیت سهمی که در ایجاد مشکلات داشته را قبول نخواهد کرد و در ارتباط با شما هم این داستان تکرار خواهد شد.

 

  •  فردی بدهکار و مقروض بوده و چک‌های پرداخت نشده زیادی دارد، مدام شغل عوض می کند و می‌گوید موقتاً دستم تنگ است = پول تان را برای بودن با او از دست خواهید داد، آماده باشید بار مالی این زندگی بر دوش شما خواهد بود.
  • دوست دارد همه جا رئیس باشد همیشه خود را خیلی قوی جلوه می دهد و همواره می داند که چه می‌خواهد و هیچ گونه احساس ترس و آسیب‌پذیری بروز نمی دهد = در ابتدا احساس می کنید مشغول مراقبت از شماست اما در واقع او در حال کنترل شماست و در کنار یک دیکتاتور خواهید بود.
مطلب قبلی ويژگي هاي خانواده سالم
مطلب بعدی پاورپوینت کارگاه ارتباطات بین فردی و انواع روابط
چاپ
14653 به این مطلب امتیاز دهید:
5.0

لطفا برای ارسال نظر وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید

x

مشاوره ازدواج

مشاوره تحصیلی

soap2day